mBank

Co wykazała analiza potrzeb
klienta?

Potrzebę wzmocnienia obsługi klienta bankowego poprzez współpracę z partnerem zewnętrznym z uwagi na koncentrację zasobów własnych wokół przygotowania ofert dla klientów placówek stacjonarnych.

Co osiągnęliśmy?

Podwyższyliśmy standard obsługi klienta bankowego,
Uprościliśmy formalności związane z obsługą umów
cywilno-prawnych poprzez wdrożenie platformy
do zawierania umów elektronicznych,
100%
Zbudowaliśmy bazę przyszłych kandydatów
na Doradców Klienta mBank w ramach dalszego
rozwoju dla Meeter-Greeterów.
 
Stanowią rzetelne wsparcie zarówno w zakresie rekrutacji jak i kadr. Jakość i pro klienckie nastawienie to wizytówka Target PRO. Serdecznie polecam
Dariusz Chełmicki
Department Director
Dołącz do zespołu
Szukasz profesjonalnego środowiska,
w którym Twoja kariera w branży handlowej
nabierze rozpędu? Dobrze trafiłeś.
KARIERA
Dołącz do zespołu
Szukasz profesjonalnego środowiska, w którym Twoja kariera w branży handlowej nabierze rozpędu? Dobrze trafiłeś.
KARIERA
Wszelkie prawa zastrzeżone © Target PRO 2018
Lifemotion